8. januar 2006

Invitation til strik-in

Så har jeg taget mig sammen og lyn-arrangeret et strik-in her hos mig.

Det er gået lidt hurtigt, men det er fordi det skal passe med at Gaby kan komme fra Tyskland, og det gjorde det tilfældigvis allerede næste fredag.

Derfor:
Jeg har tænkt mig vi starter kl. ca. 13.30 for de der har tid ogmulighed for at komme så tidligt, og ellers dropper man bare ind, som det kan passe. Sluttidspunktet, ja det kommer vel af sig selv undervejs når vi ikke gider længere, men mon ikke vi stopper ca. 17.30-18.00.

Jeg håber at Gaby når færgen kl. 14.00, så hun kan nå at være med i et par timer.

1 kommentar:

IF Stjernen sagde ...

Jamen så kommer jeg da lige til strik in på fredag - NOT! Hvorfor er der så langt til Bov? Det ligner ikke noget!
Håber I får en hyggelig dag alligevel ;-)

Knus Britta