7. januar 2007

Dejlige fødselsdagsgaver

Jeg er jo så "heldig" at have fødselsdag her i årets spæde start - som barn var det træls, men jeg har efterhånden vænnet mig til det..........

Allerede før nytår begyndte de første pakker derfor at plumpe ind, så de ku ligge der og friste, og så var der altså længe til den 2. januar.

Men rygraden holdt og da jeg kom tidligt hjem fra job, satte hele familien sig hen og hyggede lidt, mens mor åbnede pakker og her skal i få se, hvad der alt var blevet mig forundt............

Gaven fra Bebiane: Score te, et nøgle (til) af Silkwool (fik jo også et til jul i samme farve)

og et rigtigt fint køkkenforklæde

Fra Lene-Sophie fik jeg disse 2 ngl. Meleret Flamé


Fra Lone, der er ny i gruppe 7, fik jeg 4 ngl. silkegarn, en "hjernevrider-firkant", som

jeg allerede har fået splittet ad og ikke kan lave til en firkant igen + 2 små glas lækker marmelade


Fra Rikke i Nødebo fik jeg både sokkegarn (incl. hælforstærkergarn) og et ngl.

tryllegarn i min ynglingsfarve (grøn). Det vil jeg glæde mig til at strikke noget magisk af ;o)


Sidst, men ikke mindst er her de fine ting, jeg vandt i Uldgårdens (Irenes) julekalender.

Ingen kommentarer: