28. september 2006

UFO'en er væk

dvs. én af dem i hvert fald.
Har her til aften færdiggjort min sommerbluse i snørebåndsgarn. Blev færdig med at strikke i fredags og har siden været i gang med at montere og hæfte ender. Nu ligger den så og hygger sig i et edikkebad, for at fixere farven. Der kan den få lov til at ligge helt til i morgen tidlig, hvor jeg vil skylle den op i noget koldt vand og få den lagt til tørre i udspændt tilstand. Så er den måske tør i morgen aften, så jeg ka få taget et billede af den.
Og nu er der kun 1½ dag til festivalstart i Svendborg og jeg glæder mig RIGTIG RIGTIG meget

Tak i øvrigt for jeres søde kommentarer og hilsner ifm. mit "løberi". Det har været dejligt at læse. Syns i øvrigt det går mig lidt for trægt lige nu. Må se om jeg ikke ka få klemt en løbetur ind i morgen, hvor jeg har tidligere fri.... Håber det, for i næste uge skal jeg være græsenke og så bliver der ikke løbet noget andet end afsted til ungernes aktiviteter.......
Måske jeg sku se om jeg ska ha løbetøjet med til Svendborg.......

Ingen kommentarer: