18. september 2006

Officiel tid + strik

Så foreligger det officielle resultat fra Grænseløbet.

Kom reelt ind i tiden 41:52 og det er jo bedre end min egen målte tid (men jeg fik vist også først stoppet tiden efter det 1. glas vand), omend jeg blev den sidste i min aldersgruppe.
Samlet set på distancen var jeg nr. 148 ud af 168 mulige og nr. 18 i aldersgruppen 30-39. Heldigvis er der endnu 3 år til at forbedre mig i indenfor den aldersgruppe.
Er øm over det hele i dag, så jeg er lidt spændt på hvordan jeg skal komme ud af sengen i morgen, men den tid den sorg. Har lige siddet og nydt et dejligt krus varm cacao til at lindre min ømme og hævede hals med. Så har den det forhåbentligt bedre i morgen.

Har fået strikket lidt i dag. Er blevet færdig med det ene ærme i snørebåndsgarnblusen og har fået strikket lidt videre på den kjole jeg har startet på til datterens for tiden højtelskede bamse. Den bliver strikket i Aldi bomuld i den råhvide farve.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke med din ilddåb! Flot at du kunne løbe (næsten) hele turen. Har du mod på at prøve det igen? Synes du ikke, det er sjovt at være med til sådan et løb?
Jeg synes, at alene det, at man har tilmeldt sig, kan øge motivationen til ugens løb derhjemme.