29. juni 2006

Fede festival minder

Det var fantastisk.....
især da, at jeg fik hele Venter på Far koncerten med, for oprindelig så det jo ud til at jeg skulle gå glip af ca. første 1/3-del af koncerten pga. lang transporttid fra Sønderborg.
Men det viste sig at flaske sig det hele, så jeg fik hele koncerten med.
Fik møvet mig helt op foran - foran højtalere og orkester, så jeg ku skråle med af hjertens lyst, så det gjorde jeg. Det var lidt sjovt, for jeg tror vist at jeg var den eneste i teltet der ku synge med på ALLE numrene, og jeg må ha' gjort mig bemærket, for et par gange undervejs havde jeg øjenkontakt med Cæcilie Glode, der pænt smilede og blinkede til mig (og temmelig sikkert har tænkt: Hun er sgu' tosset) Her er et par billeder fra koncerten:




Venter på Far i stiveste puds

Fik desuden hørt Backseat, Tina Dickow, TV-2, Gnags, Abba Revival, Beth Hart, Oysterband, Dan Baird, Rock/Salt/Nails og lidt DAD + Spleen United
Her er et par billeder (omend i svingende kvalitet, de er taget med mobilen):


Tina Dickow


Peter AG i typisk Ryte Hans påklædning

Strikketøjet blev luftet undervejs i bussen både på vej til arbejde og fra arbejdet og til Haderslev, så jeg kom lidt videre på Zig-Zag toppen. Det er p.t. det eneste stykke strikketøj der bliver motioneret, for ellers bliver jeg vist ikke færdig denne sommer. Når at strikke 1-3 cm om dagen, så det ka være den er færdig til september ;o) - narj, OK, det skulle nu gerne blive lidt før.... og meget gerne inden det er vores tur til sommerferie i uge 31.

Ingen kommentarer: