18. juni 2006

Foto opdatering

Så iler jeg med foto af det foreløbige resultat af ZigZag'en



Garnet er Bebe fra Lang Yarns i den lækreste lilla farve, købt hos Markno engang sidste år på udsalg. Dejligt at strikke i, så jeg håber at resultatet bliver ligeså dejligt. Jeg er nu nået så langt at jeg skal til at samle på rundpinden og det skal jeg altså nå inden sengetid..... og helst et par runder mere oveni ;o)

Hvis i synes farven snyder lidt, så er det fordi billedet er taget kl. 20.45 her til aften. Da sad jeg endnu ude på terrassen og strikkede. Lidt efter brød jeg dog op for at gå på havevandring og for at få vandet alle blomsterkrukkerne, der nærmest gispede efter vand, efter den dejligt varme dag vi har haft.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

zigzagen blir fin,fin, såg att du även stickar i baurwolle, jag har stickat i det garnet, köpt från markno, jag stickade en tröja som heter ragna, den blev bra, du kan se bild på min blogg
htpp://mariannes.blogg.se
hälsningar
marianne
skutskär