10. juni 2006

En dejlig weekend

det var lige hvad vi havde sidste weekend.

Ungerne nød i den grad at være på camping kombineret med Åh Abe koncert. Vi cyklede til dyrskuepladsen i Odense for at slippe for parkeringskaos, og det var et godt valg, for hold op hvor kan "folk" dog blive træls, hvis de sidder i en kø for længe, så det var rart at kunne cykle lige forbi dem, over i skoven og så være "hjemme" på 15-20 min.

Vores unger er helt skudt i Jeppe og Marie fra Lille Nørd, så det var et klart hit at de både optrådte og gav autografer bagefter. Moren stiller sig gladeligt i kø i en ½ time+ for at tilfredsstille deres lyst til at hilse på stjernerne. Og når de så er så søde, som de faktisk er og gladeligt stiller op til fotografering, ja, det giver extra x'er i bogen - både hos ungerne og mig





Vejret var ikke helt med os, for formiddagen startede ud med regn, så det var på med regntøjet, men heldigvis kunne vi smide det ved 14-tiden, hvor solen begyndte at titte frem. Det betød også at jeg kunne finde striktøjet frem fra rygsækken, og så så man lige mig stå og rocke til MGP2006-musik med et sokkestrikketøj i hånden. "Et syn for guder" - men når man nu ikke kan deltage i WWKIP-dag i dag, så må man jo tage forskud.

På campingpladsen var der besøg af pandekagehuset - en trailer a la en pølsevogn, men bare indrettet som crepe-bageri. Den var ret velbesøgt og var også meget gennemført - se selv:


Dagen i dag skal bruges på at stille op og gøre klar til Air Showet på Fighter Wing Skrydstrup (se link i forrige indlæg) i morgen. Skal møde her kl. 10, så i går aftes blev der pudset støvler, fundet skjorter frem og støvet uniform af. Her til morgen skal støvlerne lige pudses en gang til, blankes af og så er de helt klar til i dag. Strikkekurven kommer med i bagagerummet, så jeg kan strikke lidt i vores pauser.
P.t. arbejdes der mest på diamantsokker til Emilie og Bauernwolle cardiganen til mig og jeg kæmper en brav kamp med mig selv for ikke at starte op på en zig-zag-top før jeg er færdig med én af delene.

Og nu vil jeg så lige smutte tilbage til hverdagen, så jeg kan nå at hænge tøj op, tømme opvasker og finde mad frem til i aften, inden jeg skal afsted.......

Ingen kommentarer: