1. august 2008

Underlige unger

der ka' få en hel eftermiddag til at gå med at se de samlede "Far til 4"-film - de gamle altså - og de morer sig kosteligt imens.................. og det er såmænd da mit eget afkom jeg taler om !!!

Jeg ka' osse godt li' at se filmene (og det vil jeg gerne stå ved i dette halv-offentlige forum), men ligefrem at se dem alle fra en ende af, ja, der står jeg altså a' !

Næh, så vil jeg da hellere bruge tiden på at lave gammeldags mad, så i dag står menuen på Sagovælling - MUMS!

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

De er søreme da også skægge! Der er også en ny en af slagsen på vej, så jeg i en biografreklame.

Så mere morskab forude :)

Hygge-Strik sagde ...

Jeg syntes da det lyder mægtig hyggelig, her kan vi falde i svime over de goe´ gamle Star Wars film.
Kram fra Bebiane