17. august 2008

Musik skal der til

I dag drager familien afsted til En Søndag på Als og skal høre dejlig musik mens vi nyder den medbragte mad.
Heldigvis lover de rigtig godt vejr i det sønderjyske i dag, så vi må hellere huske solcremen ;O)
Madkurven er næsten færdigpakket, så nu vil jeg finde min version af "Pilespids" frem, så er der nemlig chancer for at den bliver strikket færdig i dag, når strikketøjet bliver fundet frem under koncerten - hmmmm, mon man skulle snige et extra stykke strikke-/hækletøj med som afveksling ??

Egentlig skal bilen også vaskes i dag, men jeg tror jeg venter til i aften, efter bilen har været parkeret på en græsmark.

Ha' en dejlig søndag derude!

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Herligt i det her vejr! Håber ikke I får for mange hvepser og andre smådyr på besøg, her har vi godt nok mange af dem!

Angelikas quilts and knits sagde ...

Hej Nettie,
jeg oensker jer en rigtig god soendag :-)
kh
Angelika