30. september 2007

Blog-amok

Mindre ka vist ikke gøre det - altsammen bare pga. en lille opfordring fra Bettina - la' os håbe hun ka' klare det med sin samvittighed :-)

Men til opfølgning på taggen, som nævnt tidligere i dag

Regler:
1. Link til den, som har tagget dig.
2. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
3. Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.
4. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

7 facts om mig:
1. Uden kontaktlinser eller briller er jeg ret så svagtseende (har -7,5 og er derfor nærsynet).
2. Jeg er typisk Stenbuk
3. Jeg er skabs-P4 lytter. Downloader f.eks. Café Hack som podcast til aflytning på mobilen
4. Elsker ananas m. lakridscreme - mums
5. Jeg elsker at synge - i folkeskolen fik et par veninder og jeg lov til at forsætte i skolekoret på vores gamle skole, selvom vi var flyttet til overbygningen i nabolandsbyen. Men det eneste instrument jeg behersker til husbehov er blokfløjte, og det er svært foreneligt med sang
6. Elsker at gå til live koncerter - lige fra jazz over pop til rock. Det gør min kæreste heldigvis osse
7. Jeg er en ganske habil fodboldspiller - har spillet midtbane i mange år i min pure ungdom - ka f.eks. sagtens uddrible ungerne. Sadlede senere om til softball, hvor jeg var "short stop"

Har faktisk overhovedet ikke styr på hvem der allerede er blevet tagged, så jeg vælger at skyde i blinde og håber i vil lege med:
Hanne, Connie, Ingeborg, Angelika, Christa, Susanne D. og Jane

Ingen kommentarer: