30. september 2007

Rusten stemme

det har jeg meget af lige nu.....................



Var til "Fættestival" i går - vores svoger og hans fætter fylder begge rundt i år og det sku fejres.







Aldrig set før, og sikkert heller ikke siden, men sjovt, det var det s**



Vi startede kl. 13 og var først hjemme igen kl. ca. 3 om natten. Min søde kæreste vil helst ikke gå glip af noget, derfor er vi næsten altid de sidste der går - også i går hvor min bette søs simpelthen smed os ud............ for nu var hun alså træt, og da det var hende der havde nøglen til Sundeved Forsamlingsgård, tja, så hjalp der ingen kære mor - hun blev nemlig "smidt" ud sammen med os andre :O)



Der var utallige musikalske indslag af bands, hvor de to føssela'rer har/har haft tilknytning til:

*Jukebox (go'e venner med min svoger og søster)

*Broue Danseorkester (svogerens far spiller der og fætter har spillet der i 25 år)

*Loud & Clear (svoger er trommeslager)

*Cube (svogers fætter er trommeslager)

*VariArt (søster og svogers karaoke-singalong-band som de har med en go ven)

Loud & Clear

Cube

VariArt (svoger, bette søs og John P.)

Efterfølgende havde VariArt stillet karaoke anlægget op til fri afbenyttelse. Jeg vægrede mig længe, men til sidst fik søs mig overtalt, og derfor er stemmen nu lettere rusten og delvist væk. Ka' simpelthen ikke la' vær' med at SKRÅLE med når musikken spiller.


Karaoke - m. 1 stk. svoger i fri dressur

Ingen kommentarer: