30. september 2007

Billeder

Har et par billeder af det senest færdige projekt jeg gerne vil vise jer.

Først et færdigt "før"-billede:


Og her Emilie med stolaen efter blokning:



Jeg er desuden blevet HELT færdig med Emilies hjertebluse, men mangler dokumentation.

Skal lige ha taget et foto, men modellen er ikke hjemme p.t..

Har siden sidst fået ryddet op i mit garn, desværre var jeg ikke hurtig nok på aftrækkeren til at få registreret beholdningen i et regneark, hvad jeg reelt har, så jeg må nok på den igen. Men nu er det igen overskueligt, og det roder ikke længere (så meget) bag sofaen, hvor jeg har min "stash-krog".

Ifm. oprydningen har jeg desuden besluttet at jeg ikke må starte på noget nyt, før noget andet er færdigt (dog undtaget sokker og Emilies bølgetæppe). Heldigvis er jeg siden beslutningen blev taget blevet færdig med både stolaen og hjerteblusen, så jeg skal ikke ha dårlig samvittighed over at strikke på KAL 2007 projekter.

Ingen kommentarer: