29. juni 2007

Snart startklar til Kløften Festival

Holder en feriedag i dag, for vi skal være klar til afgang såsnart farmand kommer hjem fra arbejde lidt over middagstid og ungerne er hentet fra årets sidste skoledag.

Før jeg dog kan sige mig helt startklar skal jeg bare lige..........
  • har gjort campingvognen beboelsesklar (vi overnatter i mine forældres have)
  • køre på genbrugspladsen med affald
  • vaske og støvsuge bilen
  • pakke tøj (måske jeg skulle starte med det !!!!)
  • finde regntøj og gummistøvler
  • hænge et par maskiner tøj op i carporten

Tingene kommer til at tage den tid det tager da jeg for ca. 1½ uge siden fik en kraftig forstuvning af venstre ankel. Iflg. lægen havde jeg næsten revet ledbåndet over, men heldigvis gik det ikke så galt. Jeg går med stramt støttebind på anklen endnu og sørger for at sidde med foden hævet hver aften - sidstnævnte er jo perfekt - for så er der en undskyldning for at sidde og strikke ;O)

Strikketiden bliver lige nu brugt på en bomuldssweater til Emilie i den flotteste PINK farve. Købt billigt for et par år siden da jeg var på "raid" hos Grønhøj Garn med en nu tidligere kollega.
Den har stået på min to-do-liste herude i siden i meget lang tid og nu kunne jeg ikke vente længere. Strikkes oppe-fra-og-ned og den bliver rigtig flot, hvis jeg selv må sige det.

Nå, men slut for nu, hverdagen kalder. Jeg vil gå igang med min liste og imens gå og glæde mig til at høre en masse fed musik både fredag og lørdag lige HER.

3 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Rigtig god ferie :-) Men jeg haaber sandelig at det kun er skoleaarets sidste skoledag - ellers ville de nok komme til at kede sig :-))
Knus
Angelika

nettie sagde ...

Ti hi, godt set Angelika.....
Det er sæfølsom skoleårets sidste skoledag jeg mente
kh
nettie

Karina sagde ...

Ja jeg er "miljøskadet" og arbejder på et gymnasium, så for mig er den sidste dag før sommerferien årets sidste dag! God ferie og så håber jeg det går bedre med anklen.
Hilsner fra
Karina