19. juni 2007

Flere koncerter

Fremtiden bringer flere koncerter........
I slutningen af denne måned skal vi til Kløften Festival og så har vi besluttet os til at tage til koncert med The Police i Århus, selvom vi egentlig i første omgang havde valgt den fra. Men helt ærligt - de kommer nok ikke igen, så det var nu eller aldrig.........

The Police taler jo for sig selv - der er sgutte så møj å raffel om mht. til musikstil.

Og til Kløften: Tja, jeg kan nævne i flæng, dem jeg rigtig gerne vil høre: Hanne Boel, Erann, Jeff Healy, Big Fat Snake, SP Just og Frost, Poul Krebs, Søren Berlev Gasshow, Sigurd Barrett, Thomas Buttenschøn, Rasmus Nøhr og Infernal. Allerede nu kan jeg forudsige logistikproblemer der kræver alternative løsninger, for der er flere at dem jeg rigtig rigtig rigtig gerne vil høre, der er programsat samtidig :-(
Derudover kommer der mange andre og spiller, men jeg kan først sige efter Kløften om det var noget for mig, for jeg kender dem ikke på forhånd, mens der naturligvis er noget hvor jeg kan sige allerede nu at det bliver valgt fra. Men sådan er det vel altid, ikk'?

Ingen kommentarer: