22. november 2006

Pulsvarmere

Pulsvarmerne som jeg slog op til i lørdags er nu færdige.


Færdige pulsvarmere på modtagerens hænder


Tæt på, men desværre snyder farven lidt. Billederne er taget her til aften

De er altså blevet flotte, når jeg nu selv skal sige det og Emilie er meget glad for dem.

Aftens strik har været Pisa, så jeg kan komme lidt videre med den. Tror også det kan blive til et par ture på Kauni-tørklædet inden sengetid, hvis jeg da ikke bliver hængende for længe foran puteren...............

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

De er rigtig fikse, hvad er det for noget garn du har brugt?

nettie sagde ...

På banderolen fra Mayflower står der "Hit March" og det er 100% acryl microfiber, løbelængden er 160m på 50 g / 24 m = 10 cm / anbefalet p-str. 3½.
Alt det tog jeg nu ikke hensyn til, synes bare garnet ku passe fint, fandt et sæt strømpepinde (der dog vist nok er 3½) og gik i gang. Det var hele tiden meningen at de var tiltænkt Emilie, og havde hun ikke kunnet passe den første, havde jeg nok trævlet op og skiftet pindetykkelse.