9. november 2006

Lucky me !!

En hjemmeværnskammerat kom tirsdag aften og sagde til mig, at hun da godt ku forstå jeg havde været hvid som en lagen aftnen før. Hun havde i radioen tirsdag morgen hørt om ulykken jeg med nød og næppe undgik og onsdag kom en kollega med et udklip fra avisen til mig.

Det viser sig at en bilist, havde forsøgt at undvige en ræv, der krydsede motorvejen. Bilisten havde mistet herredømmet og var dermed kørt galt. Efterfølgende var en autocamper og yderligere 2 biler kørt ind i den forladte bil, da den var helt mørkelagt. Flere havde været på sygehuset, men der var kun sket blikskader. Det ku ha været mig, sgu' da.................

Nå, men jeg har jo også været heldig på andre måder, dvs. måske lisså meget dygtig, for jeg har fået gjort et par ting færdige og her er et par billedbeviser:

















Kjole og buks, strikket i Aldi bomuld. Pyntet m. perler - havde nemlig ingen broderigarn


ZigZag sokker fra tåen og op. På sokken til venstre er tåen strikket som om den var en hæl.....
Har ikke gjort noget for at få dem til at matche i forløb, så nu ka jeg da se forskel på højre og venstre, skal bare kigge på striberne på hælen.................


Og så til sidst vil jeg gerne ha' lov til at prale lidt................



Hva' er det? spø'r du måske så....................
Ja, det er da mit fine sølvmærke i førstehjælp, som jeg fik i tirsdags, da vi var samlet for at få resultatet af vores prøve, som vi tog den 28. oktober. Stolt af det, det er jeg, for jeg var den eneste der fik sølv (alle 8 bestod), men osse lidt ærgerlig, for jeg var kun ét sølle point fra guldmærket - ;o)

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Det kan jeg dælme godt forstå, at du er stolt af - altså sølvmærket :-) En vigtig ting at kunne - det burde være lovpligtigt.

kh

Anne - Skelhøje
fruand.blogspot.com

Anonym sagde ...

Hej Nettie,
tillykke med soevmaerket ! Bamsetoejet er flot og stroemperne ogsaa :-)
KH
Angelika

Hygge-Strik sagde ...

Hej Nettie
Tillykke med sølvmærket, det er da vildt flot. Sød bamsetøj, var det ikke svært, at strikke så småt noget? god ide med perlerne.
Knus fra Bebiane