20. november 2006

Billeder af Bauernwolle modellen

Her er de så, de lovede fotos af Garnstudiomodellen, som jeg har strikket i Bauernwolle som jeg fik i fødselsdagsgave af en supersød strikkeveninde.


Den er bare superlækker og dejlig varm at have på og jeg har nærmest boet i den siden den blev færdig. Egentlig skulle den ha' haft bindebånd med ponpon'er, men det er altså ikke lige mig. Derfor købte jeg på strikkefestivalen i Svendborg en rigtig fed træknap hos Uldgaarden i garnsupermarkedet, som jeg havde påtænkt som lukkeanordning istedet. Så ville jeg montere knappen og så hækle en trense som "knaphul". Men efter at have prøvet mig frem med et par forskellige brocher, ja, så er det vist der jeg ender, dvs. uden træknap.



Det har taget lang tid at strikke den, for den har levet en tilværelse som UFO henover sommeren, men nu er den "fix und fertig" og jeg er mere end tilfreds.

Og nu skal aftnen bruges på lektielæsning med yngstemanden, bladren i julebøger frisk afhentede fra biblioteket og så finalen i Robinson, hvor jeg vil strikke videre på de pulsvarmere, der er så populære at strikke rundtomkring for tiden. Mine strikkes i noget Hit Tatoo Microfiber garn, jeg (også) købte på strikkefestivalen, og som egentlig var beregnet til at strikke bamsetøj af, men nu bruger jeg altså lige lidt på pulsvarmerne til Emilie.

Ingen kommentarer: