2. februar 2006

Zebra'en

er nu kommet så langt:


Zebra'en so far

Forhåbentlig bliver jeg færdig med ærme nr. 2 i aften, mens jeg sidder i sofaen og forsøger at undgå at se håndboldkampen mellem Danmark og Rusland.

Jeg har bøvlet lidt med ærmerne, dvs. jeg har bøvlet med IKKE at have de rigtige pinde i hus, for jeg troede at jeg lå inde med strømpepinde nr. 5, så jeg kunne have strikket ærmerne rundt, istedet for som nu at strikke frem og tilbage. Nu er jeg jo nødt til at montere bagefter og kan ikke nøjes med at stoppe et lille hul under hver arm, ØV. Men mon ikke osse at jeg overlever det.

Nu vil jeg gå tilbage til lysproduktionen inden det er frokosttid.........

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej igen, jag måste fråga, har du beskrivning på tröjan? vet du var man kan få tag på den?jag menar zebran