25. august 2007

Træt efter en lang lørdag

Du som læser med har, har måske lagt mærke til at jeg har en anden lille ting jeg går op i - udover familien og strikketøjet - nemlig Hjemmeværnet. Jeg har været med i mange år efterhånden og i dag har jeg brugt hele dagen på at deltage i Event 2007 i Haderslev - en slags reklamekampagne med det formål at fortælle den almindelige borger i Danmark at Hjemmeværnet kan andet og meget mere end at være "weekend-krigere".

Har du lyst til at se et indslag i TVSyd om dagens begivenheder, så kig med her på TV2-regionernes net-tv (vælg 25. august og indslaget "Hjemmeværnet i offensiven")



Opdatering sent søndag aften............
Som om det ikke var nok at jeg har stået op det meste af lørdag, så nuppede jeg lige en dag med sysler i haven, så nu er benene endnu mere ømme end efter i går.
Godt man skal på arbejde i morgen og ka få lov til at sidde ned hele den ganske dag. Bare en skam at man ikke kan få lov til at smække fødderne op og strikke imens ;O)

Ingen kommentarer: