24. december 2006

Så det jul

også her på matriklen



Har ikke fået julet så meget i år som jeg plejer og gerne ville......
Juledekorationerne og dørpynten skal man kigge langt efter, har bare ikke haft lysten til at få det gjort, men nu sniger julen sig ind på mig alligevel.
Går og nusser med at forberede maden, støve lidt af og bage rugbrød, så vi bliver helt klar til i aften. Ungerne hænger foran tossekassen og ser børnetv, ganske som jeg selv gjorde da jeg var barn - og når kl. bliver 16 sidder jeg ved siden af for da kommer der Disneys Juleshow og det vil jeg ikke undvære - det er ren nostalgi og balsam for sjælen.
Mormor og morfar kommer snart og farmand kommer snart hjem fra arbejde, pakkerne bliver snart lagt under træet - det bliver ungernes opgave, så kan de få lov til at smugkigge og mærke....

Her til sidst vil jeg ønske alle en glædelig jul..............

1 kommentar:

Vivian sagde ...

Også en rigtig god Jul til dig Nettie!! :-)

Mange hilsner fra Vivian