2. april 2006

A har vunnen - trøstpræmie ynnevejs

en trøstepræmie her hos Bendix Garn.

Det blev opdaget her til aften, og hvor bliver man da bare glad i låget ;o) når man så'n går hen og vinder noget. Jeg glæder mig til at se, hvad Vivian mon har hittet på. Ska' nok vise billeder, når der er noget at vise frem.

Og så har jeg her til aften færdiggjort et par sokker til kæresten (der heldigvis kun bruger str. 41). Dvs. jeg mangler nu at hæfte ender, men det må altså vente til i morgen.

Morgendagen kræver store beslutninger:
Jeg skal i gang med "noget" i mit Bauernwolle, og i morgen bliver det besluttet, hvad jeg skal vælge

Derfor er det nu sengetid for moi - på et for mig højst tidligt tidspunkt (før midnat), men jeg må hellere vænne mig til det igen, for lige pludselig er det hverdag med arbejdstid.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Nettie,
tillykke med troestepraemien :-) Jeg har ogsaa lige vundet én paa en quiltevenindes hjemmeside. Nu gaar jeg og taenker over, hvorfor det mon hedder "troestepraemie". Jeg har ikke brug for troest - tvaertimod ;-))
Knus
Angelika