5. april 2006

Færdige babysokker

Indimellem alt det andet jeg har gang i, er der også lige blevet plads til et par babysokker til projektet nævnt i blog-marginen.



Zebra sokkerne er strikket med 28 m og det andet par med 32 m, men jeg synes nu godt nok at de ser meget ens ud i størrelsen.

Nu skal jeg lige ha' lavet et lille skilt jeg kan sætte på, og så kan de ligge og vente på at jeg får strikket flere, og mon ikke jeg når lidt flere i Påskeferien, hvor vi er på camping og nok ikke gider at ha' alt for store ting med.

Apropos camping så er jeg nu på vej ud i campingvognen og gi' den en go' omgang rengøring, så den er klar til at blive pakket i løbet af weekenden, så vi ka' komme afsted søndag eller mandag.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wow, hvor er Diva bare blevet super flot :o)

Rigtig god påskeferie :o)

Hilsen
Randi i Vanløse

Fríða sagde ...

söde sokker, og endnu en gang RESPEKT for din Diva! god ferie!
hilsen fra Island
Frida