20. august 2010

Et strikketøj har måttet lade livet

for jeg har givet op og froggede hele skidtet til juniors fodboldkamp i går.

Det er gået ud over Elvira, for den var simpelthen for stor. Havde valgt at strikke i den største størrelse, men henset til at den nok ville vokse flere centimeter, når den blev vasket, så var der risiko for at den ville forandre sig til et villatelt. Nok er jeg flere kg for tung, men dog ikke så meget.

Og hva' ska jeg så nu?

Kaste mig over nogle af mine mange UFO'er, eller straks finde opskriften frem til den Rasmilla model, som garnet oprindeligt er indkøbt til. Nemlig Linnea.... den tiltaler mig rigtig meget p.t. for jeg skal strikke m. dobbeltgarn og på tykkere pinde ;O) Og opskriften vandt jeg hos Sanne til Strikkefestivallen sidste år i Svendborg.
Men der er jo osse Amaya, og jeg overvejer osse et Topstykke fra Geilsk som har kunnet tænke mig rigtig rigtig længe....

Eller skal jeg kaste mig over at strikke mig en Falkenbergmodel. Jeg måtte jo forære min Diva til min datter, da den var blevet "vold"-vasket og alt alt for lille til mig. Tror godt jeg kunne finde mig garnet til en ny fra lageret, men kunne også godt finde andre modeller jeg gerne vil have lige nu..

Mange overvejelser ............ og det skal helst resultere i noget brugbart i dag, så jeg kan tage lidt tidsfordriv med til Legoland Open Air i morgen.

Ingen kommentarer: