27. september 2009

Billeder

Hele familien var i Givskud Zoo i lørdags. En pludselig indskydelse kl. 10.30, og en smurt madpakke og en hurtig omklædning senere, så var vi på vej til Givskud.

Vi kom til elefanternes fødselsdag, og kom endda på besøg i elefantstalden. Videre rundt i parken, var vi så heldige, at få det til at passe med at vi kunne se fodringen af gorillaerne og af næsehornene. Så vi så såmænd osse den lille ny gorillaunge, som mor Minnie passede rigtig godt på.

En nandu-kylling fra i år

En bison-tyr - store imponerende dyr

Lama - tænker altid på alpaca-uld, når jeg ser dem ;O)


Mor Minnie med ungen - beklager at det er så uskarpt

Vi kom osse tæt på næsehornene

Vel hjemme igen, nåede vi lige lidt aftensmad og så var det med at få Emilie og bedsteveninden fragtet hen på biblioteket, hvor der var tøse-MGP-aften. Ca. 30 tøser havde hygget sig helt vildt med pizza, sodavand, popcorn og slik. Håber de osse gør det næste år, for det var da en succes udover alle grænser.


Og søndag...........
Der har jeg lavet så lidt som muligt, men fik dog taget mig sammen til at cykle hen og handle og da aftensmaden var overstået listede jeg mig ud i haven for at tage et par billeder af vores solsikke, der såmænd først er sprunget ud i weekenden.





Ingen kommentarer: