10. januar 2009

Solen er så rød.......

Som jeg vist har skrevet før, så ligger min arbejdsplads i naturskønne omgivelser, nemlig Søgårdlejren, lige ned til Søgård sø.

Og på min arbejdsplads har jeg mulighed for at bruge et par timer af arbejdstiden, hver uge, til én eller anden form for motion, og der benytter jeg mig af muligheden for at gå en tur i den nærliggende skov. I tirsdags havde jeg medbragt kameraet, for det var jo frostvejr og man ku jo ikke vide, hva' det ku gi' af motiver i skoven......

Det blev til et par billeder:

Solopgangs-udsigten fra kontoret (ud over A170)


Solnedgang ud over Søgård Sø (billedet taget helt "almindeligt")

Samme motiv, samme sted, blot med "solnedgangs"-programmet aktiveret på kameraet



Ja, jeg klager ikke over udsigten

1 kommentar:

Jeanette sagde ...

Havde helt glemt hvor smukt det er ved søgård sø, er vokset op tæt på søen. Bor nu i Padborg.
Spændende ting du laver er selv bidt af en gal sy og strikke virus.

Hilsen
Jeanette