16. november 2008

Særheder

Nu er jeg jo blevet tagget for et lille stykke tid siden, så mon ikke det er på tide at få gjort noget ved det:

Reglerne er som følger:
  • Link til din tagger
  • Nævn reglerne i din blog
  • Fortæl om seks af dine særheder
  • Tag seks andre bloggere
  • Læg besked hos bloggerne om, at de er blevet tagget
Første regel er let nok: http://herligehverdage.blogspot.com/
Nr. 2: er også allerede klaret
Nr. 3: se herunder
Nr. 4 og 5: Denne lille leg har allerede været meget vidt omkring, så jeg lader den stå til fri afbenyttelse

Og så til særhederne:
  • Jeg elsker at lytte til Café Hack - det i sig selv er måske ikke så sært, men jeg har ikke mødt mange på min egen alder der lytter til det
  • Jeg strikker i forsamlinger - har jo lige været på kursus og kunne bagefter konstatere at jeg havde gjort indtryk på mine medkursister - ikke mange kunne huske mit navn - men jeg blev kendt som "hende der strikker"
  • Jeg HADER rengøring/oprydning - det er er et nødvendigt onde og er bestemt ikke noget jeg slapper af/hygger mig med - alligevel elsker jeg det når her er pænt og ryddeligt og rent, så det er bare med at klø på
  • Søvn er "en by i Rusland" - jeg har ikke behov for meget søvn, ka ofte nøjes med 4-5 timer i døgnet - sove længe duer jeg ikke til og da slet ikke til "powernapping"
  • Jeg er bogorm - har ALTID slugt bøger (primært skønlitteratur), men det er knap så foreneligt med strik. Det er altså ret bøvlet at skulle bladre i bøger, mens man strikker - men så opdagede jeg lydbøger - de er jo perfekte. Både mens man strikker, cykler hjem fra arbejde og kører i bil alene. Desværre har mine børn ikke helt fattet interesse for at læse selv endnu - de elsker at få læst højt, men gider ikke læse selv - selvom de faktisk er ret gode til det.
  • Jeg er ambivalent mht. varme: Herhjemme og i bilen ka det ikke blive varmt nok, gerne 24 gr. +, men om sommeren kravler jeg i skyggen for et godt ord og er nærmest ved at dø, når temperaturen nærmer sig 25 gr. - alligevel nyder jeg vores sommerferier i Kroatien, hvor temperaturen ofte er over 30-35 gr.

Ingen kommentarer: