3. april 2008

Og så så man lige mig........

der troede at jeg endelig var færdig med min UFO-bluse i mikrofibergarn. Monteret, med alle ender hæftet og det hele.

Uahhhh Uahhhh Uahhh, med løg på - siger jeg bare...................

Den er sgi da FOR kort, så nu har jeg samlet masker op hele vejen rundt forneden og er i fuld gang med at strikke et ekstra stykke på.

Er du vimmer, hvor ka man bare blive træt at sådan noget!
Derfor går jeg altså iseng nu, hvis det skal være på den måde.........

3 kommentarer:

Tineke sagde ...

Øv for katten, sådan går det nogle gange, men godt at du allerede har gang i en løsning.

Kh. Tineke

Hygge-Strik sagde ...

Det er derfor, det er så fedt at strikke, det kan virkelig få sindene i kog.
Kram fra Bebiane

Bettina sagde ...

Uåååårh, hvor surt! Men den MÅ være lækker, siden du prøver at redde den. Så jeg glæder mig til at se den! :o)