10. januar 2008

Gaveregn

Der har allerede været afholdt hele 2 fødselsdage på matriklen i år. Mig selv sagde hunden og så datteren min. Det har betydet mange gaver, også mange til mig, det var lige før Emilie blev misundelig, for jeg fik dejlig mange gaver fra min dejlige Webstrik fødselsdagsgruppe nr. 7.


Jeg havde været så forudseende at opdatere min ønskeliste allerede midt i december og havde bl.a. tilføjet hvid te til listen fordi jeg så gerne ville smage. På pudsigste vis indeholdt de første 3 gaver hvid te i én eller anden afskygning ;O) Dejligt, for så ved jeg da at ønskelisten er blevet læst. Og teerne smager i øvrigt dejligt.................


Jeg var ikke så forudseende at få taget billeder inden der blev åbnet, så i må "nøjes" med de udpakkede gaver:

Gaven fra Lene Sophie

4 ngl. Mayflower strømpe/jumpergarn og 2 forskellige hvide teer fra Pure Coffee



Gaven fra Rikke
5 ngl. Ingelise strømpegarn og hvide te fra Mosehuset




Gaven fra Anette - Lyngbystrik
4 ngl. Fonty Ombelle/1 nøgle Multimohair, lækre knapper og 2 Heksehylstænger

(som jeg heldigvis fik for mig selv - de var nemlig for stærke til ungerne)

Fra Lone H.

Et nøgle Regia strømpegarn i grå toner, Nynnes Dagbog og mere hvid te

1000 tak for de fine gaver. Der mangler vist bare en fra Norge, men det er altid rart at ha noget at se frem til...

Udenfor fødselsdagsgruppekategori, dvs. Bebiane har været med i vores gruppe, fik jeg dette lækre Angoragarn, der bare er så blødt og dejligt og helt klart skal nusses og pusles før jeg tager beslutning om hvad det skal blive til. Og som et dejligt indlæg i kassen lå et par æsker lækkerier.

Ingen kommentarer: