15. december 2005

Dage i julens tegn

Uha, hvor der jules her på matriklen og nogle dage - indrømmet - mere end andre.
I går var én af de dage. Det var lige før det blev for meget:
Kl. 14-16:Forældre-julehygge-kaffe med indbygget juleklip i SFO'en
Kl. 16.30-17.30: Juleafslutning på Emilies springgymnastik hold "Forældre er velkomne", så jeg blev og kiggede på
Kl. 19-20:30 Nissespil og julehygge i Emilies 1. klasse

og så oveni det hele fik vi lige leveret 64 kg oksekød (kl. 13.50), der skulle i fryseren og senere leveres til svigermor. Så står du lige og mangler at få bundet en roastbeef, så sig til. Jeg "ordnede" lige 5 af slagsen i går, så jeg er i træning......

Derfor var det dejligt at sætte sig i sofaen i går og bare strikke. Blev færdig med pusserne til kusinen, nu mangler jeg bare at hæfte ender og sy sammen. Det bliver gjort i dag. Der blev osse fundet en opskrift frem til tasken til svigerinden, så den bliver startet op idag. Det ærgrer mig sæ'fø'li' at jeg så må lade Diva ligge i kurven så længe, men den bliver taget med på bustur i morgen, når jeg skal på Rytmeposten i Odense i morgen og høre dem her. De spillede til min søsters bryllup i august og de var bare fede, så jeg glæder mig.
I dag skal der så komme styr på julekort, de sidste gaver (hvad mangler vi at købe og hvornår skal det gøres), der skal sendes gaver til webstrikkere i Danmark og udlandet og så er den dag vist gået eller hva'?

Ingen kommentarer: