31. december 2012

Godt Nytår - og lidt status

Og så - her på falderebet - skal eventuelle læsere lige have en hilsen om et rigtig godt nytår 2013.



Hvem skulle have troet at jeg nåede op på hele 15 færdige projekter for 2012 - ikke jeg i hvert fald. Men det er dejligt. Jeg har strikket ca. 2,2 km garn og brugt lidt over 1200 g. Ikke meget, når jeg sammenligner med andre - men det lader jeg så bare være med :-)

Status på Jakobs situation lige nu er, at han skal starte op med medicin fra i morgen og så en måned, hvor han så skal vurderes igen. Det er depotpiller denne gang. Concerta hedder de, hvis nogen vil slå op, hvad det er for en størrelse. Jeg håber de hjælper ham til at få mere overblik og være knap så distræt. Forleden var han inviteret med i biografen af kæresten - ja sådan en har han osse fået - og hendes forældre, men under den forudgående "middag" på Burger King, kunne han pludselig ikke overskue det hele og det endte med at han blev kørt hjem. Det er sådan noget vi gerne skulle kunne undgå.

Til sidst et par billeder af de flotteste unge mennesker her på matriklen



Godt Nytår fra mig til jer

1 kommentar:

dqpage sagde ...

også godt nytår til dig og din familie.
hilsen Mona