26. december 2009

Glædelig (bag)jul til alle

Så sidder jeg her på 2. juledag og vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Håber at alle har haft en rigtig go' en af slagsen og at i alle kommer godt ind i det nye år.

Vi har haft en stille og rolig jul, der lige bliver afbrudt at kærestens ene arbejdsdag i morgen. Men så er det osse ferie igen indtil efter nytår.

Inden vi tager hjem igen, skal vi lige en tur i Zoo i København. Vi kan bruge vores årskort fra Givskud Zoo som gratis adgang, det ophører her fra årsskiftet, så det vil være perfekt at kunne få det gjort. Ungerne glæder sig allerede og det gør vi voksne osse.

Strikket bliver der, er blevet færdig med mit 3. Revontuli sjal, denne gang en julegave til kusine Nanna. Helt færdig til jul blev det ikke, men det kunne så blive afleveret da vi var til julefrokost hos dem 1. juledag. Pigen blev glad og det var jo dejligt. Et foto har jeg ikke, men håber jeg kan lokke hende til at tage et med mobilen.

Lige nu strikker jeg sokker til kæresten. Håber jeg bliver færdig med nr. 2 i dag.

Sidst men ikke mindst:
Tak for opbakningen ifm. Jakobs uheld i maj og forløbet derefter. Det har været en hjælp for mig at skrive og fortælle om det hele her og på vores/Jakobs blog. Og det vi har været igennem viser mig med al tydelighed at der sker mirakler og at der er mere mellem himmel og jord end vi lige går og regner med.

Ingen kommentarer: