7. maj 2007

Mere genetik - igen

For et par uger siden var jeg med mine forældre til min fars foreløbigt sidste undersøgelse på Diako i Flensburg. Denne gang skulle nervebanerne i arme og ben måles igennem, og det blev de ved at påsætte elektroder på nogle bestemte steder i håndledsområdet og i ankelområdet, sende elektriske impulser igennem, og så blev nervernes reaktion ellers målt. De var i øvrigt helt normale.
Nu skal lægen så komme med sin vurdering og ha den sendt til min fars egen neurolog på Sønderborg sygehus. Og om et år skal min far igen til Flensborg og igennem samme undersøgelsesrække for at se om der er sket forandringer til det bedre eller til det værre.
Og de 2 læger fra hhv. det danske og det tyske sygehus havde allerede talt sammen og fundet ud af at blodprøverne fra min far, min søster og mig selv (sagde hunden) der skal undersøges for SCA med afarten kromosom 14 skal tages på Sønderborg Sygehus. Og nu skal vi så blot vente på at neurologen fra Flensborg skal få skrevet sin rapport.............. og så kan vi faktisk allerede i løbet af denne uge kontakte Sønderborg Sygehus og få lavet aftaler for blodprøvetagning

Ingen kommentarer: