4. maj 2012

FO nr. 1/2012

Så vil jeg få vist det jeg har fået gjort færdig i år. Ikke meget, men jeg når da op på 7 projekter indtil nu, trods alt. Kan se i mit regneark, at jeg har færdige ting fra 2011 jeg ikke har vist endnu, men de kommer på et senere tidspunkt.

Her kommer

FO nr. 1/2012: Tetsu tørklæde

Garnet og opskriften til Tetsu blev købt hos Tante Grøn i Odense, da jeg havde lidt tid til overs til mig selv, da jeg var til forundersøgelse til øjenoperation i september.



Faktabox:

Opskrift: Tetsu fra Tante Grøn
Garn: Tetsu, ITO m. ståltrådsgarn, fv. blå (nøjagtig farve har jeg ikke fået noteret, og kan ikke hitte banderolen lige nu)
Pinde: Rundpind, vistnok nr. 3½
Forbrug: 75 g, for jeg brugte hele conen
Fed eller fiasko: Er ret glad for det, selvom det ikke altid opfører sig som jeg gerne vil, for det holder ikke helt faconen, som ståltråden i garnet ellers lægger op til.

Ingen kommentarer: