25. oktober 2011

FO nr. 7/2011 - Wurm hue

Yes, så er der endeligt nyt til bloggen igen og jeg har fået gjort noget færdigt.

Denne gang er det en hue, nærmere betegnet Wurm, som jeg har fundet på Ravelry.

Faktabox:

Opskrift: Wurm fra Ravelry
Garn: Loden Madil (uld/alpaca/viscose), gave fra Bebiane, fv. 593
Pinde: Bambus rundpind nr. 4
Forbrug: 95 g, dvs. 2 ngl., så jeg har stadig 2 nøgler tilbage til endnu en hue, eller noget andet spændende. Har også strikket en sytrådstynd følgegarn med i råhvid, det giver lidt mere liv til huen
Fed eller fiasko: Synes det er en lækker hue, og det er lige før jeg ærgrer mig over ikke selv at skulle beholde den, men den bliver sendt ind til en konkurrence, hvor jeg håber den kan skaffe mig og kæresten ind og se en musical, incl. en middag på en lækker restaurant. Hvis den ikke gør det, så kommer den forhåbentlig til at varme en hjemløs i København.


1 kommentar:

Hygge-Strik sagde ...

Hvilken smart hue, du skal da have strikket en til dig selv også.