17. januar 2011

FO nr. 2/2011 - Krtek halstørklæde

Uha, hvor det går derudaf. Projekt nr. 2 er allerede røget af pindene og taget i brug. Tør slet ikke tænke på hvor det kan ende......

Nå pyt, bare det ender med forbrug af lagergarn er det helt fint med mig, for jeg har en stiltiende aftale med mig selv om, at jeg ikke må købe nyt, medmindre der VIRKELIG er behov........ og hvornår har man helt ærligt det - ik' særlig tit efter min mening :-)





































Faktabox:

Opskrift: Krtek, fra en engelsksproget side, jeg fandt frem til via Ravelry, da jeg havde brugt søgefunktionen og ledt efter tørklæder m.m.
Garn: Løve Candyfloss, bordaux
Pinde: Knitpicks rundpind, nr. 6
Forbrug: 200g, dvs. alle 4 ngl. og ingenting tilbage
Fed eller fiasko: Dejligt varmt halstørklæde

1 kommentar:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Det ser smart ud, men sikke dog et navn til et toerklaede :-) I foerste omgang troede jeg at dine fingre var loebet loebsk paa tastaturet ;-)))