8. oktober 2010

Så er det atter tid....

til handsker og huer. Huerne er vi dækket ind med, men Jakob mangler et par handsker her til overgangsperioden.

Jeg har fundet et spændende mønster på Ravelry, nemlig er par knogle-handsker, dsv. opskriften er på pulsvarmere, strikket fra hånden og op.

Men da de nu skal blive til handsker, så strikker jeg dem da bare fra den modsatte ende, starter med et par pinde rib og tilføjer så fingre, når jeg når dertil.

Jakob glæder sig i hvert fald til de er færdige, og det gør jeg osse, for der bliver brugt garn fra lageret ;O)

Og indtil de er strikket færdige + et par pulsvarmere jeg har lovet til en kollega, og det bliver enten Fetching fra Knitty, som jeg har strikket før, eller osse bliver det Lepidoptera fra 123knit, er Diva sat på pause. Er nået til venstre forstykke på.....

Ingen kommentarer: