9. april 2010

Strikkemonogam . . . . så'n da ;-)

For tiden strikker jeg stort set kun på Hjerteblusen fra bogen Skyggestrik. Den har fået lidt vokseværk - helt bevidst - trøjen altså, og ikke bogen .....

Den ska nemlig passe til kusinen og hun er beg. at spørge efter den. Er snart færdig m. rygstykket osse og så mangler kun ærmerne. Det bliver dejligt. For jeg har snart lyst til at strikke noget andet, og gerne til mig selv. Overvejer om jeg ska' kaste mig over en Sanne B model, eller måske hellere lave mig et "Topstykke" eller en "Overslyngel".

Har faktisk osse lyst til at lave nye puder til sofaneseren, osse i skyggestrik, har nemlig fået det helt rigtige garn i gave af Lone sidste år, men tror umiddelbart jeg har fået skyggestrik nok for nu, når først Hjerteblusen er færdig.

Ellers pusler jeg blot med sokker. Jeg er næsten færdig med sok nr. 1 i Zauberball. Nr. 2 har jeg heldigvis allerede strikket......

Ingen kommentarer: