4. oktober 2008

Festival rov

Har jo ellers givet mig selv garnindkøbsstop i år. Må KUN købe når det er til gaver, eller hvis det er absolut nødvendigt for at kunne færdiggøre et projekt.


Det har jeg holdt ganske fint indtil årets festival, hvor jeg havde sagt til mig selv at lige netop dér måtte jeg godt gå amok. Og ved i hvad: Det synes jeg ikke engang at jeg gjorde.......

Jeg har kun købt den lille-bitte smule der ses på billedet her:






og DET er da bestemt ikke meget, vel?


  • Kaunigarn købt hos Lisette (forudbestemt til FLS)
  • Chenillegarn købt hos Vivian
  • Strømpegarn købt hos Vivian
  • Drops Alpaca købt hos Britta
  • Cones m. uldgarn købt hos Vibeke
  • Opskrift på Hyld købt hos Ruth
  • Knit Picks Harmony købt hos Duddine
  • Knapper købt hos Vivian
  • Hæklenål str. 5,5 købt hos Vivian
  • Bogen "Strik Naturligvis" købt direkte hos forfatteren Anette Danielsen

Festivalen var som sædvanligt helt ubeskriveligt dejlig. En hel weekend i selskab med andre garn-freaks (ja, undskyld de damer). Lækker mad i lange baner både morgen, middag og aften. Venlig betjening, der vist hyggede sig lige så meget som os ;O)

Den kan der leves højt på læææææænge!

Tak for i år til alle deltagerne og på gensyn næste år i Svendborg

1 kommentar:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Jeg toer slet ikke spoerge hvordan det ser ud naar du er gaaet amok ;-))
Kommer du til strikkecafe paa Aktivitetshuset i Fl. i morgen ?
Knus
Angelika