4. april 2007

God Påske

Så står Påsken for døren og jeg vil nyde den med familien i fulde drag.

Går p.t. og pakker til campingturen. Hvor den går hen vides endnu ikke............ bare der nu er et sted, hvor der er plads til os.

Har besluttet mig for kun at strikke på igangværende projekter i Påsken. Har endda hevet en tudsegammel UFO frem fra gemmerne i håb om at få den færdig, for i grunden mangler der jo slet ikke så meget. Dvs. kun lidt nyt skal der med, jeg har nemlig givet mig selv lov til at gå i gang med Snowdrop.

Månedens bidrag til Webstrik KAL'en må vente til efter Påske, men jeg går og rumler over at få brugt min bog af Kate Buller som inspiration og jeg kan helt sikkert finde garn i gemmerne, der kan bruges. Men som sagt det må vente.

God Påske !

1 kommentar:

Christa sagde ...

Hej Nettie!
Jeg håber I har haft en god Påskeferie på den skønne campingplads i Odense, som også er een af de pladser vi sætter stor pris på!
Knus Christa